.

DÜZMAHALLE

Yorumsuz...

Haber

DUYURU


...
Sayfamızla ilgili yorumları bekliyoruz!...
...
Sayfamız her geçen gün daha güzel oluyor.!...
...
Düzmahalle ile ilgili fotoğraf ve yazı bekliyoruz!...

EĞİTİM

Ekonomik şartların zorlaşması, tarım ve hayvancılığın önemini yitirmesi( Eskiden tarım ve hayvancılıkla uğraşarak insanlar iyi gelirler elde edebiliyordu ve hizmet sektörü gibi alanlarda çalışmaya gerek yoktu.Ama günümüzde hizmet sektöründe gelir sağlanmaktadır.Hizmet sektöründe yer almak için yüksek yada orta öğretimden mezun olmak gerekmektedir.) ve zorunlu eğitim uygulamaları köylünün eğitime ve öğretime verdiği önemi artmıştır.Kız ve erkek çocuklar Şehit Ünal Aktaş İlköğretim ( Köyümüz sakini olan Ünal Aktaş şehit edilmesi üzerine anısına Çukurcak İlkokulunun adı değiştirilerek bu günkü adını almıştır.) okulunda ilk öğretim birinci kademeyi tamamlamaktalar.İkinci kademe için Alankent İlköğretim okuluna taşımalı olarak gitmektedirler.Ortaöğretimi ise Alankent Çok Programlı Lisesi'ne yada Kabataş Çok Programlı Lisesi'ne giderek tamamlamakdırlar.Yüksek öğretimde okumakta olan gençlerin sayısı her geçen gün artmaktadır.

Hiç yorum yok: